Saturday, April 4, 2009

Salam untuk semua. Atas rasa kerinduan yang amat mendalam buat Mohd Hafiz Azhan, saya mengambil keputusan meneruskan blog yang telah diwujudkan oleh allahyarham ini sebagai suatu tempat bagi saya mengenang setiap detik bersama Hafiz Azhan dan ahli keluarga lain. Tujuan utama ialah kerana saya tidak mahu terlupa kenangan-kenangan bersamanya.

Semoga dengan menulis, saya akan lebih tenang dan sentiasa mengingati kenangan bersama Hafiz.Mati itu sudah pasti termaktub dalam setiap hidup manusia. Mati itu juga tanda terpisahnya hubungan antara dunia fana dengan setiap manusia. Kerana itu, saya telah redha dengan pemergian Hafiz yang mendahului kami sekeluarga. Pun begitu, atas hubungan yang Allah takdirkan begitu rapat antara kami adik-beradik..saya mengambil kesempatan yang ada ini untuk berkongsi kenangan suka duka kami adik-beradik bersama Hafiz Azhan. Saya menjadikan blog ini sebagai ruang terapi bagi diri saya yang sangat merasakan ketiadaannya.

Semoga Allah Ta'ala mengasihani Hafiz Azhan dan menempatkan ruhnya di kalangan org-org mukmin yang bakal menghuni syurga. Amin.

No comments:

Post a Comment